Zdjęcia
|
[< Poprzednie 2 3 4 5 6 7 8 Następne >]
|
[< Poprzednie 2 3 4 5 6 7 8 Następne >]
Wysłane przez: | Wątek |
---|---|
lepusz | Wysłano:: 14.9.2005 22:38 Zaktualizowany: 14.9.2005 22:41 |
Dobrzińc Najich Kaszëb Zarejestrowany: 25.9.2003 z: Kolbudy Wiadomości: 510 |
Re: Swarzewo PKP Nie ma się co gniewać na miejscowych, że za 5 zł na godzinę nie chcieli machać łopatą przez cały dzień. Nie wiem czy ktoś by się wzruszył słysząc o 10 zł.
I tu wcale nie idzie o dumę, po prostu w naszym rejonie każdy kto chce pracować, to pracuje. Proszę podać mi powody dla których dumni i zaradni mieszkańcy Kolbud mieliby porzucić swoje firmy i etaty dla machania łopatą za 2 piwa na godzinę. Bo chyba nie sądzicie, że ci co "stoją pod sklepem"są w stanie fizycznie pracować przez 8 godzin. Panowie inżynierowie, krwiopijczy wyzysk klasy robotniczej w Polsce kończy się na naszych oczach. Kończy się ujemnym przyrostem demograficznym i ucieczką za pracą na zachód. Oto przykład z sektoru machania łopatą: jeszcze do niedawna do przetargów na naprawy i budowy dróg stawało po kilka firm, a ceny zbijane były nawet do 70% wywoławczej. Efekt był taki, że robotnicy pracowali przy naprawie np. obwodnicy za 3-4 zł na godz. W tym roku do przetargów stanęły po 1, góra 2 firmy, a ceny zostały podbite do 120-130% wywoławczej. Powód - nikt nie chce pracować za samo wyżywienie w tak ciężkich warunkach. Bardzo poważny problem braku siły roboczej rysuje się przed p/t wykonawcami południowej obwodnicy Gdańska i autostrady A1. Jak zostanie rozwiązany - pewnie sie dowiemy z wiadomości. |
Odpowiedzi | Wysłane przez: | Wysłano: |
---|---|---|
Re: Swarzewo PKP | PLASER | 16.9.2005 12:58 |