Forum
Losowe zdjęcie
Kolbudy
Pomerania
Wygląd strony

(2 skórki)
Strona główna forum
   Sprawë
     Òdroda co się stało?

| Od najnowszych Poprzedni wątek | Następny wątek | Koniec
Nadawca Wątek
marcinlezmik
wysłane dnia: 29.1.2008 23:17
Aktywny użytkownik
Zarejestrowany: 5.6.2007
z: Roczicënë-Nyjow, Wiôldżé Roczitczi
Wiadomości: 31
Òdroda co się stało?
Jestem laikiem w zagadnieniu Òdrody. Co się stało z tym pismem, dlaczego nie wychodzi?
tczewianin
wysłane dnia: 29.1.2008 23:26
Nie mogę oderwać się od tej strony!
Zarejestrowany: 17.7.2003
z: Pietzkendorf-Müggau
Wiadomości: 779
Re: Òdroda co się stało?
Nie było chętnych do czytania.


----------------
----------------------------------------------------------------
- Panie Marszałku, a jaki program tej partii?
- Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.

(Józef Piłsudski do hr. Skarżyńskiego)

Miklosz
wysłane dnia: 6.2.2008 19:19
Aktywny użytkownik
Zarejestrowany: 14.11.2003
z: Stolzenberg
Wiadomości: 38
Re: Òdroda co się stało?
Nie było chętnych do pisania również ;)
tczewianin
wysłane dnia: 8.2.2008 0:19
Nie mogę oderwać się od tej strony!
Zarejestrowany: 17.7.2003
z: Pietzkendorf-Müggau
Wiadomości: 779
Re: Òdroda co się stało?
Bo - jak mawiał śp. gen. Bolesław Wieniawa-Długoszowski:

"ZA DARMO piszą tylko grafomani"

T.


----------------
----------------------------------------------------------------
- Panie Marszałku, a jaki program tej partii?
- Najprostszy z możliwych. Bić kurwy i złodziei, mości hrabio.

(Józef Piłsudski do hr. Skarżyńskiego)

bcirocka
wysłane dnia: 8.2.2008 11:39
Nie mogę oderwać się od tej strony!
Zarejestrowany: 10.12.2004
z: Przodkowo
Wiadomości: 530
Re: Òdroda co się stało?
Sądzę, że pan generał nie miał racji.
Alicja
wysłane dnia: 8.2.2008 11:47
Nie mogę oderwać się od tej strony!
Zarejestrowany: 16.1.2005
z: 3miasto
Wiadomości: 525
Re: Òdroda co się stało?